Hívjon minket: (1) 382-0127

                    


Kosár0
Összes:0 Ft
A kosara jelenleg üres!

Gyik

1. Regisztráció nélkül is vásárolhatok a boltban?

2. Milyen fizetési módok közül választhatok?

3. Nincs bankkártyám, hogyan rendelhetek Önöktől?

4. Leadhatom a megrendelésemet telefonon, vagy e-mailben?

5. Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?

6. Milyen szállítási lehetőségek vannak?

7. Honnan tudom, hogy a rendelésemet mikor kapom meg?

8. Mennyi a szállítási költség?

9. Személyesen át lehet venni a terméket?

10. Van lehetőségem személyesen megtekinteni a terméket?

11. Kapok számlát a vásárlásról?

12. Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

13. Hogyan rendelhetek?

14. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

15. Megrendelt terméket módosíthatom/lemondhatom-e?

 


1. Regisztráció nélkül is vásárolhatok a boltban?

Igen, nem szükséges regisztrálni, de a rendeléshez szükség van az adatainak megadására.

2. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Online vásárlás során: utánvétel, előre utalás és bankkártyás fizetés, illetve személyes átvétel esetén készpénzes fizetés.

3. Nincs bankkártyám, hogyan rendelhetek Önöktől?

Ebben az esetben előreutalással vagy utánvéttel tudja a számlát kiegyenlíteni, valamint személyesen, áruházunkban készpénzben nyitvatartási időn belül.

4. Leadhatom a megrendelésemet telefonon, vagy e-mailben?

Az Ön adatainak biztonsága érdekeiben, kizárólag a hivatalos online felületünkön tudjuk a rendelést teljesíteni.

5. Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Ügyfélszolgálatunk minden hétköznap 10-19 óra között, szombaton 10-18 óra között, vasárnap 10-16 óra között tudja fogadni hívását.
Telefonszám: (1) 456-7890

6. Milyen szállítási lehetőségek vannak?

A megrendelt termékeket átveheti személyesen áruházunkban, vagy az MPL futárai által kézbesítjük, továbbá az általunk beüzemelésre kerülő termékeket beszereléskor saját gépjárművünkkel szállítjuk ki.

7. Honnan tudom, hogy a rendelésemet mikor kapom meg?

Törekszünk a minél gyorsabb kiszolgálásra, Minden esetben e-mailen keresztül értesítjük a kiszállítás időpontjáról.

8. Mennyi a szállítási költség?

A szállítási díjak a szállítási lapon fel vannak tüntetve. A szállítás 20.000 Ft alatt bruttó 990 Ft, 20.000 Ft-tól ingyenes Magyarország bármely pontjára.

9. Személyesen át lehet venni a terméket?

Amennyibe nem a futárszolgálat általi kiszállítást választotta, abban az esetben igen. Személyes átvételre: 1117 Budapest Budafoki út 64, a LOFT outlet boltjában van lehetőség, minden hétköznap 10-19 óra között, szombaton 10-18 óra között, vasárnap 10-16 óra között, amennyiben webshopunktól megkapta a visszaigazoló e-mailt.

10. Van lehetőségem személyesen megtekinteni a terméket?

Igen, személyes megtekintésre: 1117 Budapest Budafoki út 64. LOFT outlet boltban van lehetőség.

11. Kapok számlát a vásárlásról?

Igen, minden vásárlásról a jogszabálynak megfelelő számlát állítunk ki.

12. Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

E-mailben minden esetben küldünk egy díjbekérőt, amin szerepelnek a lent is olvasható adatok:

Kedvezményezett bankja: K&H Bank
Kedvezményezett neve: Kir Kft.
Adószám: 13218630-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-926475
Kedvezményezett számlaszáma: 10201006-50271807

13. Hogyan rendelhetek?

Regisztrációval vagy regisztráció nélkül, az adott terméket a kosárba helyezve ("kosárba" gombot használva), majd a „tovább a pénztárhoz” gombra kattintva, ezután megadva a személyes adatokat, a szállítási és fizetési módot, a „rendelés összesítése” fülön a „Megrendelés” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

14. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

A vásárlást követően e-mailben tájékoztatjuk a vásárlás sikerességéről, valamit aktuális állapotáról.

15. Megrendelt terméket módosíthatom/lemondhatom-e?

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak személyesen vagy az "Elérhetőségek" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, kerülhet sor: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen.

Legfrissebb hírek

Keresés

Összehasonlítás

Nincs termék az összehasonlításhoz.

Kedvencek

Nincsenek termékek a kedvencekben.