Hívjon minket: (1) 382-0127

                    

0
A kosara jelenleg üres!

Legfrissebb hírek

Keresés

Szállítás

Személyes átvétel esetén csak készpénzes vagy előreutalásos fizetésre van lehetőség (bankkártyás fizetésre nincs)

Házhozszállítás az MPL futárszolgálattal:

Előre utalás esetén, és 20.000 Ft-tól  ingyenes a házhozszállítás.

 

Szállítási díjak:

0Ft-tól - 4999Ft-ig: 1460Ft

5000Ft-tól - 9999Ft-ig: 1150Ft

10.000Ft-tól - 19999Ft-ig: 980Ft

20.000Ft-tól: INGYENES!

A díjakat a rendszer automatikusan kiszámolja a vásárlás összegétől függően.

 

Bankszámla adataink:

Kedvezményezett neve: Kir Kft.

Számlaszám: 10201006-50271807

A közleménybe beírandó a rendelés azonosítója (pl. R20161123000003)

Kedvezményezett címe: Budapest 1117 Budafoki út 64

Bank neve: K&H Bank Zrt

Bank címe: Budapest, Lechner Ödön fasor 9, 1095

SWIFT kód: OKHBHUHB

 

A MPL futárszolgálat elérhetősége:
Cég: Magyar Posta Logisztika (MPL)
Web: www.posta.hu
Csomag nyomonkövetés: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes#result


Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1/333-7777
(Hétfőtől péntekig 08:00-17:00 óráig)

 

További részletek az MPL futárszolgálat szolgáltatásáról:

Cégünk a megrendeléseket Magyarország egész területén a Magyar Posta Logisztika (MPL) üzletágával, mint szerződött szállítói partnerrel üzleti csomagként juttatja el megrendelőinkhez.
A házhozszállítás az MPL futárszolgálattal történik. A munkanapokon délután 4-ig leadott rendeléseket aznap feladja kollégánk, amely a megrendeléstől számított 2 munkanapon meg is érkezik.

A megrendelt terméket a Magyar Posta MPL Futárszolgálata kézbesíti a feladástól számított 2 munkanapon belül 8-17h között. Amennyiben nem sikerül a kézbesítés, a második kézbesítési kísérlet is ingyenes. A küldeményeket sikertelen második kézbesítés esetén a posta alkalmazottja írásos értesítést hagy a postaládában mellyel a helyileg illetékes postahivatalban személyesen is átvehető a csomag az értesítőben leírtak szerinti helyen max. további 5 munkanapig. Ha valami oknál fogva nem találja a postaládában az értesítőt vagy a telefonos kapcsolat nem jött létre, akkor automatikusan be lehet menni a helyileg illetékes postahivatalba és át lehet venni személyesen is a csomagot az általunk feltüntetett érkezési napot követő második munkanapon (előbb nem).

Amennyiben a postán 5 munkanapig való tárolási idő alatt sem történik meg az átvétel, a csomag visszakerül áruházunkhoz.

Felhívjuk figyelmüket, a kézbesítés a megadott idősávba bármikor megtörténhet a megadott idősávban, telefonos egyeztetés nélkül. Ezért kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben - azaz 08.00- 17.00 óra között - elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni (akár a lakás, akár a munkahelyi címét, telefonszámát). Ha ez nem megfelelő az Ön számára, akkor javasoljuk a Postán Maradó szállítás választását.

Probléma esetén a kézbesítő telefonon is megpróbálja felvenni a kapcsolatot Megrendelővel, ezért kérjük, hogy biztosítsa a telefonos elérhetőséget (a kézbesítő nem folyamatosan hívogatja a számot, hanem max. 1x vagy 2x fog próbálkozni, ezért javasoljuk, hogy a szállítás napján legyen elérhető).

Ha a csomagot nem kapta meg, az is megoldás, hogy megadjuk a küldeményazonosító számot, amivel Ön érdeklődhet az MPL Ügyfélszolgálatánál (kód alapján megmondható, hol van a csomag a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomonkovetes címen is).
MPL Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 40 31 32 33

Ha a csomagot nem kapja meg, vagy nem értesül annak érkezéséről az általunk visszaigazolt időn túl maximum 1 munkanappal, úgy kérjük, hogy haladéktalanul jelezze nekünk, hogy azonnal intézkedhessünk és feltárhassuk a problémát. Kérjük, hogy ne várakozzon napokig a bejelentéssel, mert a letét után 5 munkanappal visszaküldik nekünk a csomagot